FAQ

Zakup

Jaki jest minimalny okres umowy?
Umowy zawierane są na minimum 12 miesięcy.

Czy opłata za przesył danych w roamingu jest płatna oddzielnie?
Cena za przesył danych bez znaczenia na kraj jest wliczona w miesięczny abonament.

Aplikacja SafeFleet Portal

Jak wielu użytkowników mogę dodać do mojego konta?
Możesz dodać dowolną liczbę użytkowników.

Czy mogę stworzyć użytkownika dla jednego z moich klientów?
Tak, jest wiele opcji dzięki którym możesz się dzielić pozycją swojego pojazdu z osobami trzecimi.

  1. Możesz stworzyć użytkownika portalu o ograniczonych prawach dostępu w zależności co chcesz mu pokazać.
  2. Możesz stworzyć link tymczasowy który prezentuje trasę przejazdu pojazdu, link będzie aktywny przez taki czas jaki ustalisz.

Możesz również pozwolić na wgląd w swoje pojazdy innemu użytkownikowi SafeFleet portal dzięki możliwości zewnętrznych widzialności.

W jaki sposób mogę aktywować usługę roamingu?
Usługę roamingu aktywuję się w menu urządzenia, w którym należy wybrać nr urządzenia na którym ma być aktywowany roaming, następnie kliknąć na żądanie roamingu i zaznaczyć czas w jakim ma obowiązywać.

Czy macie aplikację na smartphone?
Tak, jako klient SafeFleet możesz pobrać za darmo aplikację fliGo
AppStore z Google Play.
Instalacja, serwis i wsparcie techniczne fliGO.

 

Instalacja, serwis i wsparcie techniczne

Jaka jest gwarancja na urządzenie GPS?
Gwarancja wynosi 24 miesiące.

Gdzie są wykonywane instalacje?
Instalacje mogą być wykonywane w naszych punktach serwisowych na terenie Europy lub na własną rękę przez klienta.

Czy instalacja urządzenia wpływa na gwarancję na pojazd?
Nie, podłączenie urządzenia nie wpływa na gwarancję na pojazd.

Czy mogę wykonać instalację w moim pojeździe na własną rękę ?
Tak, każdy z klientów może dokonywać instalacji w swoich pojazdach na własną rękę.

Jakie rodzaje usług serwisowych wykonujecie ?
Instalacje oraz demontaże urządzeń GPS oraz sond paliwowych, przeniesienie urządzanie GPS z jednego pojazdu do innego, wymiany sond paliwowych, wymian kart SIM oraz innych czynności serwisowych.

Za jakie czynności serwisowe będę musiał zapłacić?
Wszystkie czynności serwisowy wykonywane po gwarancji są płatne: instalacje, demontaże, ponowne montaże oraz przełożenia między pojazdami. Ponowna aktywacja karty SIM jest płatna bez znaczenia na okres gwarancji.

Czy macie dział serwisu? W jakich godzinach pracuje ?
Tak, posiadamy dział wsparcia technicznego, który daje szybką odpowiedź każdemu klientowi który zgłosi problem przy pomocy SafeFleet Portal. Możesz również wysłać swoje zapytanie poprzez email na support@safefleet.eu.

Możesz również zadzwonić do wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00 pod nr telefonu:

+48 533 054 486